Fundación Arenales voor Android

(0)
  • Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Fundación Arenales: Verbind met de school van uw kind vanaf elke locatie

Fundación Arenales is een mobiele applicatie ontwikkeld door INFORTÉCNICA Servicios Informáticos S.L. voor de scholen van de stichting. Deze app verbetert de connectiviteit tussen ouders en studenten met de school vanaf elke locatie en op elk moment. De app biedt alle informatie die gepubliceerd is op het Educcare-platform, waardoor families op de hoogte blijven en goed verbonden zijn met de school.

De functies van de app omvatten de mogelijkheid om up-to-date te blijven door nieuws en documenten te lezen die door de school zijn gepubliceerd, zowel algemeen als specifiek voor elke leerling. Ouders kunnen ook de academische voortgang van hun kind volgen door cijfers te controleren voor alle evaluaties, inclusief taken en beoordelingen die door leraren zijn gepland. De app biedt ook een dagelijkse opvolging van incidenten en aanwezigheid, met de mogelijkheid om afwezigheden of vertragingen te rechtvaardigen en hun status te controleren.

De app biedt ook pushmeldingen, waarbij nieuwe informatie automatisch naar het mobiele apparaat van de gebruiker wordt verzonden. Daarnaast kunnen ouders de evenementenkalender van de school en de dagelijkse menu's voor de cafetaria raadplegen. De app biedt ook directe toegang tot e-mail- en telefooncontacten voor de leraar van elke leerling, evenals de secretaris van de school en ander personeel.

Programma is beschikbaar in andere talen

Fundación Arenales voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 1.9.5

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Fundación Arenales

Heeft u geprobeerd Fundación Arenales? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.